Deepika Padukone elulugu, vanus, pikkus, netoväärtus, vanemad, tätoveering, poiss, filmid
Deepika Padukone elulugu
Sisukord
- 1 Deepika Padukone Biograafia
- 2 Deepika Padukone Age
- 3 Deepika Padukone kõrgus
- 4 Deepika Padukone kaal
- 5 Deepika Padukone Netoväärtus
- 6 Deepika Padukone perekond
- 7 Deepika Padukone poiss-sõber
- 8 Deepika Padukone abielu
- 9 Deepika Padukone Sarees
- 10 Deepika Padukone tätoveering
- 11 Deepika Padukone maja
- 12 Deepika Padukone Om Shanti Om
- 13 Deepika Padukone tulevast filmi
- 14 Deepika Padukone Facebook
- 15 Deepika Padukone Instagram
- 16 Deepika Padukone Twitter
- 17 Deepika Padukone laulu
- 18 Deepika Padukone filmi | Filmid
- 19 Deepika Padukone Viimased uudised
- 20 Deepika Padukone avab oma kihlusest Ranveer Singhiga
- 21 Deepika Padukone intervjuu
- 22 populaarset postitust
Deepika Padukone on India filminäitleja, kes sündis 5. jaanuaril 1986 Taanis Kopenhaagenis. Ta on üks kõrgemalt tasustatud näitlejannasid Indias ja on pälvinud mitmeid auhindu, sealhulgas kolm Filmfare Awardi.
kui palju teenib jeff glor
Padukone on mänginud paljudes edukates kommertsfilmides, nagu Bajirao Mastani (2015), Jeh Jawaani hai Deewani (2013), Om Shanti Om (2007), Love Aaj Kal (2009) ja paljudes teistes. Ta osales ka Hollywoodi filmis - Xander Cage'i tagasitulek 2017. aastal.
Ta on Prakash Padukone sulgpalluri ja tema ema Ujjala Padukone tütar. Padukonel on noorem õde Anisha Padukone, kes on professionaalne golfimängija. Ta õppis Bengaluru Sophia keskkoolis ja Bengaluru Mount Carmeli kolledžis.
2004. aastal alustas Padukone täiskohaga modellikarjääri Prasad Bidapa juhendamisel. 2005. aastal debüteeris ta Lakme Fashion Weekil disainer Suneet Varma eest ning võitis Kingfisher Fashion Awardsi jagamisel auhinna 'Aasta modell'. 2006. aastal debüteeris Deepika Padukone Kannada filmiga Aishwarya, mille lavastas Indrajit Lankesh.
Populaarsed lood praegu Jeff Bezose elulugu, Wiki, vanus, pikkus, naine, lapsed, vanemad, vend, rakett ja netoväärtus Jada Pinkett Smithi elulugu, Wiki, vanus, pikkus, mees, vanemad, ema, Tupac, filmid ja netoväärtus Kuulipilduja Kelly biograafia, Wiki, vanus, pikkus, tätoveering, tütar, tüdruksõber, filmid, laulud ja netoväärtus2008. aastal mängis ta Yash Raj Filmsi romantilises komöödias Bachna Ae Haseeno, kus ta mängis Gayatrit, kes on Austraalia tujukas üliõpilane, kes töötab kuuvalguses taksojuhina. 2009. aastal mängis Padukone kung fu komöödias Chandni Chowk To China, milles ta kehastas India-Hiina kaksikõdede Sakhi ja Suzy topeltrolli.
Deepika Padukone vanus
Padukone sündis 5. jaanuaril 1986 Kopenhaagenis, Taanis. Ta on 2018. aasta seisuga 32-aastane.
Deepika Padukone kõrgus
Padukone on 1,74 m (5 jalga 8) kõrgusel 1 ⁄ kaks in) kaaluga 58 kg.
Deepika Padukone kaal
Deepika Padukone ligikaudne kaal on kilogrammides – 55 kg naelades – 121 naela.
Deepika Padukone netoväärtus
Tema netoväärtus on 8. jaanuari 2017 seisuga hinnanguliselt 16 miljonit dollarit.
Perekond Deepika Padukone
Tema isa Prakash Padukone on endine rahvusvahelise mainega sulgpallur ja ema Ujjala on reisibüroo. Tema noorem õde Anisha on golfimängija. Tema isapoolne vanaisa Ramesh oli Mysore'i sulgpalliliidu sekretär.
Deepika Padukone isa
Prakash Padukone on endine India sulgpallur. Ta oli 1980. aastal maailma edetabelis 1; samal aastal võitis ta esimese indiaanlasena kogu Inglismaa lahtised sulgpallimeistrivõistlused.
Deepika Padukone poiss-sõber
Käivad kuulujutud, et Deepika on suhtes Ranveer Singhiga ning et nad kihluvad ja plaanivad oma pulmi. Ühes intervjuus, kus Padukonelt küsiti tema kihlumise kohta käimasolevate kuulujuttude kohta, ütles näitlejanna: 'Püüan hoida seda nii palju kui võimalik eraldi, kuid ma ei püüa spekulatsioonidega võidelda ega neid kontrollida.'
Deepika Padukone koos oma poiss-sõbra Ranveer Singhiga
Padukone oli suhetes Ranbir Kapooriga alates 2008. aastast. Ta rääkis suhtest avalikult ja tätoveeris oma kuklale tema initsiaalid. Ta ütles, et suhe avaldas talle sügavat mõju, muutes ta enesekindlamaks ja sotsiaalsemaks inimeseks. Paar läks hiljem lahku, kui Padukone tunnistas ühes intervjuus, et tundis end pikka aega 'vihanena' ja 'reetis', kuid nõudis, et nad jääksid headele suhetele. 2010. aasta intervjuus süüdistas Padukone teda truudusetuses.
Populaarsed lood praegu Chris Rocki biograafia, Wiki, vanus, pikkus, naine, lapsed, vanemad, ööotsing, ringreisid, laulud ja netoväärtus Kyrie Irvingi elulugu, Wiki, vanus, pikkus, naine, tütar, kingad, vigastus, palk ja netoväärtus Elon Muski elulugu, Wiki, vanus, pikkus, tüdruksõber, naine, poja nimi, lapsed, Shivon Zilis ja netoväärtus2011. aastal alustas ta teist suhet näitleja Siddharth Mallyaga. Järgmisel aastal teatati, et paar läks lahku.
Deepika Padukone abielu
Buzz on öelnud, et Ranveer Singh ja Deepika Padukonewill abielluvad selle aasta novembris. Kui kuulujutte uskuda, on Ranveer ja Deepika pulmakuupäevaks 19. novembril. Ja nagu Sonam, on ka pulmad tõenäoliselt Mumbais.
Deepika Padukone Sarees
Kui soovite rahvast vaevata rokkida, siis uskuge mind, see lilleline Deepika Padukone saree on teie garderoobis kohustuslik, et täita rahvusliku kandmise soove. Deepika Padukone saree on Sabyasachi-The Udaipuri kollektsioonist. Rahvahulgast eristamiseks võite välimust kanda räpane kukli ja pronksnaastudega.
Deepika Padukone tätoveering
Deepika Padukone, kes oli kunagi armunud Ranbir Kapoori, oli nikerdanud tema kuklale tätoveeringu 'RK', et kuulutada maailmale oma armastust Ranbiri vastu, kuid nad läksid lõpuks lahku. Pärast lahkuminekut muutis ta seda.
Deepika Padukone tätoveering
Deepika Padukone maja
Bollywoodi staar Deepika Padukone omab korterit Beaumonde Towersi 26. korrusel. 2018. aasta juunis teatati tulekahjust Mumbais Worlis Appasaheb Marathe Margil asuva hoone 33. korrusel. Näitlejanna maja asub seltsi B-torni 26. korrusel.
Deepika Padukone Om Shanti Om
1970. aastate filmiekstra Bollywood on meeletult armunud valitsevasse superstaari. Ta armastab aga kavalat produtsenti, kuid tema võimu- ja rahaahnus on suurem kui tema vajadus tema järele ning kui naine satub tema ambitsioonide teele, otsustab ta ta mõrvata.
esialgne väljalase : 7. november 2007 (Belgia)
Direktor : Farah Khan
Kassa : hinnanguliselt 1,50 triljonit ₹
Muusika komponeerinud: Shekhar Ravjiani, Vishal Dadlani, Sandeep Chowta, Pyarelal Ramprasad Sharma
Deepika Padukone Tulevased filmid
1- Sapna Didi (Rahima Khan) elul põhinev film
Vishal Bhardwaj ja KriArj Entertainment produtseerivad Deepika ja Irrfani järgmist filmi, mis põhineb gangster Sapna Didil, peaks linastuma 2. oktoobril 2018. Mitte Honey Trahne, produtsent Vishal juhib filmi ise, Honey Trahne aga lavastab Vishali käe all veel ühe filmi. Bhardwaj tootmine.
- Filmi nimi Sapna Didi elupõhine film
- Väljalaske kuupäev 2. oktoober 2018
- Star Cast Deepika Padukone, Irrfan Khan
- Direktor Vishal Bhardwaj
- Tootja Vishal Bhardwaj
- Žanr Elulooline
- Eelarve Ei kehti
2- päev
Bollywoodi kõrgeim näitlejanna Deepika Padukone hakkab Tamili filmis Rana peaosas olema Megastar Rajinikanthi vastas. Nad tegid esmakordselt koostööd Kochadaiiyaani (2014) kaudu.
- Filmi nimi päev
- Väljalaske kuupäev 2018 (pole lõplik)
- Star Cast Rajinikanth, Deepika Padukone
- Direktor K. S. Ravikumar
- Tootja Sunil Lulla, Soundarya Rajinikanth
- Žanr Ajalooline märulidraama
- Eelarve Ei kehti
3- Sahir Ludhianvi eluloopilt
Deepika Padukone kehastab oma eluloofilmis varalahkunud luuletajat ja Ghajalkar Sahir Ldhianvi armuhuvilist Amrita Pritami.
- Filmi nimi Sahir Ludhianvi eluloopilt
- Väljalaske kuupäev 2018 (pole lõplik)
- Star Cast Abhishek Bachchan, Deepika Padukone
- Direktor Ei kehti
- Tootja Sanjay Leela Bhansali
- Žanr Elulooline
- Eelarve Ei kehti
Deepika Padukone Facebook
Deepika Padukone Instagram
https://www.instagram.com/p/BmyPiRrhSS5/?utm_source=ig_web_copy_link
Deepika Padukone Twitter
Deepika Padukone laulud
- Nagada Sang Dhol
- Balam Pichkari
- Agar Tum Saath Ho
- Armastan Mera hitti
- Matargashti
- Heer Toh Badi Sad Hai
- Armas
- Dhoom Tana
- Dilliwaali Sõbranna
- Khuda Jaane
- Peamine Agar Kahoon
- Badtameez Dil
- Be Intehaan (filmist 'Race 2') (remix)
- Kashmir Main Tu Kanyakumari
- Mit Jaaye Gham (Dum Maaro Dum)
- Subha Hone Na De
- Ghagra
- Pealkiri
- Daaru Desi
- Hei jaa!
- Adhoore
- Papa Jag Jayega
- Kabira
- Chor Bazaari
- Oh tüdruk, sa oled minu (filmist 'Housefull')
- Kasutatud Jawaani
- Ang Laga De
Deepika Padukone Filmid | Filmid
- Aishwarya 2006
- Om Shanti Om 2007
- Bachna Ae Haseeno 2008
- Chandni Chowk Hiinasse 2009
- Billu 2009
- Armastus Aaj Kal 2009
- Peamine Aurr Mrs Khanna 2009
- Karthik Calling Karthik 2010
- Majatäis 2010
- Lafangey Parindey 2010
- Break Ke Baad 2010
- Khelein Hum Jee Jaan Sey 2010
- Dum Maaro Dum 2011
- Aarakshan 2011
- Desi Boyz 2011
- Kokteil 2012
- Võistlus 2 2013
- Bombay vestlused 2013
- Yeh Jawaani Hai Deewani 2013
- Chennai Express 2013
- Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela 2013
- Kochadaiiyaan 2014
- Fanny leidmine 2014
- Head uut 2014. aastat
- Minu valik 2015
- Joonis 2015
- Festival 2015
- Bajirao Mastani 2015
- xXx: Xander Cage'i tagasitulek 2017
- Raabta 2017
- Padmaavat 2018
- Null 2018
Deepika Padukone Viimased uudised
Deepika Padukone Opens Up About Tema Kihlus Ranveer Singhiga
Värskendatud: 29. juunil 2018
See aasta algas püsivate kuulujuttudega Ranveer Singhi ja Deepika Padukone kihlumisest ning nende pulmaplaanidest. Kuulujutud süttisid, kui paar koos peredega Sri Lankale lendas. Eeldati, et paar läks sõrmuseid vahetama.
Hiljutises intervjuus ajalehele Evening Standards oli 'Padmavati' näitlejannal aga nii oma töö- kui ka isikliku elu kohta natuke rääkida.
Kui temalt küsiti tema kihlumise kohta käimasolevate kuulujuttude kohta, vastas näitlejanna: 'Püüan hoida seda nii palju kui võimalik eraldi, kuid ma ei püüa spekulatsioonidega võidelda ega neid kontrollida.'
Lisaks paljastas ta, et tema jaoks on võrdlusaluseks tema vanemate abielu. „See, kuidas nad paarina on, kuidas nad on perekonda koos hoidnud. Nad on hämmastavad eeskujud.’ Ja kindlasti tahab näitlejanna kunagi oma pere luua. Ta ütles: 'Absoluutselt – ma tahan lapsi saada.'
Deepika avas ka oma võitluse depressiooniga. Ta ütles, et see võib kedagi sügavalt häirida. Tal on oma sihtasutus nimega Live Love Laugh Foundation, mis töötab mõjutatud inimeste abistamise nimel. Ta rääkis ajakirjale: 'Paljud inimesed tulevad ja ütlevad, et nad kaalusid enesetappu ning pärast minu tehtud videointervjuu nägemist saavad nad tegelikult aru, mida nad läbi elasid ja nende elu on muutunud. Ja see oli kogu selle tegemise eesmärk, mida ma tegin. Nii et olen õnnelik, et tegin sellise otsuse välja tulla.'
bo burnhami suhte staatus
Allikas: www.news18.com
Deepika Padukone intervjuu
Deepika Padukone: mul pole kunagi olnud probleeme oma nõrkuste tunnistamisega
Deepika Padukones on midagi, mis jätab sind minestama ja tagab, et tema sõnad tõmbavad sind nagu mesilane.
Ta on praegu oma mängu tipus. Kuid andekas daam ei julge öelda, et ta pole kunagi hoidunud tunnistamast oma nõrkusi ega ole haavatav
Deepika poole avameelses vestluses…
'On tunda õnnistust'
Intervjueerija: Mis tunne on pärast seda, kui teie film 'Padmaavat' on saanud edukaks?
Padukone: Seekord on see väga erinev, sest mul on varem filme ilmunud. Mul on olnud edukaid esinemisi ja edukaid filme, etendusi, mida inimesed on hinnanud, kuid seekord on see täiesti erinev energia, mida ma tunnen. Muidugi hindavad inimesed filmi ja esitust ja kõike seda, kuid on tunda õnnistust; väga vaimne kogemus, mida ma seekord tunnen.
'Paljud tegelaskujud, mida mängite, mõjutavad teie elu võimsal viisil'
Intervjueerija: Kui lihtne või raske oli teil maha jätta selline tegelane nagu Padmavati, kes on teilt isiklikult nii palju võtnud, ja alustada uue tegelasega, kui lähete järgmise juurde?
Padukone: See on lihtne, sest ma pean seda tegema. Kuid samal ajal on see raske, sest ja eriti sellised tegelased, mis on nii võimsad ja esitus, mis on sõna otseses mõttes tulnud minu kõhust ja ma ütlesin seda kuus kuud tagasi, kui filmi reklaamisin, et nad ei lahku. … kui te palute mul täna teha stseeni 'Pikust' või kui palute mul uuesti Veronicat mängida, siis ma arvan, et see tuleb mulle väga kergesti tagasi. Ma arvan, et mul ei läheks väga kaua aega, et uuesti sellesse ruumi sattuda, sest paljud need tegelased, keda sa mängid, mõjutavad sinu elu nii võimsalt, et nad ei lahku tegelikult kunagi ja see on seda kindlasti.
'Padmavati oli sõdalane täiesti erineval viisil'
Intervjueerija: Oled väga arvamust avaldav inimene. Oleme näinud teid aeg-ajalt rääkimas teemadel, mis on teile südamelähedased. Kuid Padmavatit mängides räägitakse teatud asjadest isegi praegu, näiteks sellest, kuidas ta otsis oma abikaasalt nõusolekut 'Jauhari' lõpuaktuse sooritamiseks. Kas teie tundlikkus oli tol hetkel vastuolus Padmavati omaga või olite nii iseloomult, et läksite vooluga kaasa?
Padukone: Näitlejana leiad oma tegevuses tähenduse ja minu jaoks on sellele tegelasele viide. Kas see on tõsi või vale, ajalooline või mitte ajalooline, see on omaette vestlus, aga see, et see põhineb luuletusel ja võiks justkui ette kujutada, milline ta oleks, tuleb neid olukordi ka kontekstis vaadata. kui need olukorrad juhtusid. See oli 12. või 13. sajand. Kas ma võtaksin täna loa? Ei. Kas ma võtaksin loa oma sõbrannadega välja minna? Kindlasti mitte. (naerab)
Aga filmis, selles konkreetses stseenis, antud olukorras ja mis kõige tähtsam sellel konkreetsel hetkel, tundub see õige asjana. Sest see on väljaspool sõnu, mida öeldakse. See on mõnes mõttes peaaegu poeetiline. Kui vaadata 'Jauharit' teistmoodi, siis minu jaoks on see tema ühinemine oma abikaasaga, kes ohverdas oma elu ja suri, püüdes päästa ja kaitsta oma klanni au.
Kui ma nüüd sellest eemale astun ja vaid tegevust ennast vaatan, pole sellel meist kellelgi mingit mõtet. Aga kui ma panen end tagasi filmi võtetele või tegelase rolli, siis tundub see täiesti õige asjana, sest tema jaoks oli see sõda hoopis teistmoodi. Ta oli sõdalane täiesti erineval viisil. Ta ei ole sõdalane, kes läks lahinguväljale ja tappis inimesi selles mõttes või mõõk käes, vaid ta võitis teistsuguse lahingu. Mõttes alistas ta ikkagi Khilji, sest ta püüdis seda ühte asja ja ta ei saanud ikka veel seda ühte asja. See oli tema valik.
Nii et jah, sellised vestlused, kokkulepped, lahkarvamused, seisukohad on vägagi kehtivad. Mõnega võin nõustuda, mõnega aga mitte nõustuda. Kuid oluline on vaadata filmi selle toimumise aja jooksul ja vaadata seda tervikuna.
Intervjueerija: Ütlesite, et edu on teie jaoks erinev, nii et kas soovite seda tähistada teistmoodi või tähistada seda tavaliselt nii, nagu teete seda teiste filmidega, milles olete osalenud?
Padukone: Ma arvan, et see tuleb minu juurde orgaaniliselt, kas see peaks olema teistsugune või mitte. Ma pole kunagi olnud see, kes neid asju liiga palju planeeriks ja ma ei plaaninud, et selle filmi tunne oleks teistsugune. See lihtsalt juhtus, kui inimesed filmi nägid, ja ma arvan, et sama juhtub siis, kui oleme valmis tähistama. Ma arvan, et see juhtub nii, nagu peab.
'Javed Saab ütles mulle, et ta usub, et Padmaavat on minu ema India'
Intervjueerija: Mis oli parim kompliment, mille olete oma osatäitmise eest filmis 'Padmaavat' saanud?
Padukone: Ma arvan, et see on sama, mida ma olen öelnud. Esimene linastus, mis meil oli, oli Shabana ji ja Javed sahab. Sanjay sir ja mina ootasime linastusruumi ees. Pärast filmi vaatamise lõpetamist tulid nad välja ja Javed sahab vaatas mulle lihtsalt silma ja ütles: 'Kui ma mõtlen Madhubala ji või Nargis Dutt ji peale, siis mõtlen vähemalt ühele ikoonilisele filmile, mida nad on kogu oma filmi jooksul teinud. karjäärid. Ma mõtlen 'Mughal-e-Azamile', 'Ema Indiale' ja ta ütles, et usub, et 'Padmaavat' on minu 'ema India'.
Intervjueerija: Praegu olete seitsme 100-kroonise filmiga Bollywoodi vaieldamatu kuninganna. Pärast Madhuri ja Sridevi ajastut oleme lõpuks näinud järgmist naissoost superstaari. Kas on põhjust, miks see nii kaua aega võttis? Kas naistele suunatud stsenaariumidest oli puudus või asjad peavad lihtsalt kokku saama?
Padukone: Sest igal asjal on oma aeg ja koht.
kui palju on marjorie Harvey väärt
'Ma loodan, et Padmaavat avab uksed nii suure eelarvega filmidele, mis tehakse naispeaosalistega'
Intervjueerija: Mis tunne on olla näitleja, kes on mees- ja naissuperstaaride vahel valitsenud palgalõhe mitte ainult ületanud, vaid ka ületanud?
Padukone: Palk on üks asi. Arusaadav on, et mulle on makstud palju rohkem kui mõnele mu meeskolleegile, kuid ma ei ole kunagi näinud, et tahaksin saada rohkem palka kui kellelegi teisele. Ma arvan, et see on lihtsalt kaastoode soovist saada palka, mida ma arvan, et mulle makstakse. Minu filmide ja eelarveteadlikkuse põhjal on teie edu, filmide ja saavutuste taga palju tegureid. Kui neid asju arutatakse, tuleb mängu palju asju.
Nii et ma arvan, et tahan võidelda selle eest, mida ma enda jaoks õigeks pidasin, on see omamoodi selle kõrvalsaadus. Aga mida ma näen veelgi suurema saavutusena, on eelarve, mis selle filmi jaoks heaks kiideti. Seda, et 'Padmaavat' on kõigi aegade kõige kallim naispeategelasega India film, pean ma saavutuseks, mitte ainult enda jaoks, vaid ka selle tõttu, et arvan, et see avab nüüd uksed paljudele sedalaadi filmidele. eelarveid, et mitte öelda, et viimase paari aasta jooksul on naispeategelastest filme ilmunud üsna palju, kuid mitte selle mastaabiga.
Et saaksite sobitada mõne oma vanemate meeskolleegide ulatuse ja eelarvega, pean seda saavutuseks ja loodan, et see avab nüüd uksed paljudele sellistele suure eelarvega filmidele.
'Olen teinud väga palju tööd, et jõuda sinna, kus ma olen, ja saavutada seda vähe, mida olen saavutanud'
Intervjueerija: Kas arvate, et 'Padmaavat' on teie karjääri parim film?
Padukone: Loodan, et mitte, sest kui see on parim, siis mis saab edasi. Mitte öelda, et ma ei naudi seda faasi, milles ma olen, ja ma pole mitte ainult tänulik kõige eest, mis mulle ette tuleb, vaid olen ka kõvasti tööd teinud, et jõuda sinna, kus ma olen, ja saavutada see, mida olen saavutanud. . Kuid samal ajal, kui ütlete, et see on parim etapp, siis ma ei tea, mis edasi, nii et ma loodan, et minu jaoks on palju rohkem varuks just selles osas, mida ma näitlejana teha saan. ka inimesena.
yoo jae suk netoväärtus
'Ma ei kartnud kunagi'
Intervjueerija: Kui hirmutavad olid ajad, mil tapmisähvardusi tehti ja kas see ajas sind vihale?
Padukone: ma ei ütleks, et vihane. Ma arvan, et olin pettunud, sest mulle tundub, et võib-olla ei läinud see nii, nagu oleks pidanud. Olin erinevatel põhjustel pettunud, kuid praegu pole õige aeg sellest rääkida, kuid ma ei kartnud kordagi.
'Ma austan tõsiasja, et Swara Bhaskaril on arvamus, ja ma pole keegi, kes seab kahtluse alla fakti, et tal on arvamus'
Intervjueerija: Kas olete lugenud Swara Bhaskari avatud kirja ja kuidas te seda oma feminismi vaatenurgast võtsite? Milline oli teie reaktsioon sellele? Mis sa nendel ridadel oled?
Padukone: Ma ei ole kirja lugenud, kuid olen teadlik mõnest kommentaarist, mida ta on teinud minu suhtluse põhjal teie kõigiga ja arvan, et see, kas ma nõustun või ei nõustu, ei oma tähtsust, kuid austan tõsiasja, et tal on arvamus ja Ma ei ole keegi, kes seab kahtluse alla fakti, et tal on arvamus.
Olenemata sellest, kas ma nõustun või ei nõustu, on ütlematagi selge, et filme on oluline vaadata filmi enda kontekstis. Oluline on vaadata filmi ajastul, mil see tehti. Kui vaataksite 'Troad' või '300' või mõnda neist filmidest, siis ma väga kahtlen, kas te valiksite kontekstist välja ühe stseeni ja seaksite selle kahtluse alla, seega on väga oluline vaadata seda tervikuna ja filmi tegemise perioodil. truu.
Kergemalt öeldes oli ta tõenäoliselt popkorni ostmas ja võib-olla jäi lihtsalt lahtiütlusest ilma.
'Olin nõus Padmaavat ootele panema, et võidelda palju suurema põhjusega'
Intervjueerija: Kuna film põhineb Rani Padmavatil, olete seda filmi juhtinud üksinda. Nii et kas filmi võtetel oli ka tohutu vastutustunne kogu tee ja kõigi käimasolevate protestide juures, kas tundsite ka kuumust?
Padukone: Kui ma filmi jaoks pildistasin, juhtus ainult kaks juhtumit. Olin sel hetkel Sanjayle härrale rääkinud ja arvestades seda, mida me just arutasime selle kohta, et see on teatud mõttes pöördepunkt minu karjääris nii eelarve, ulatuse kui ka nüüdse filmi edu osas, olin juba siis nõus. panna see ootele, et võidelda palju suurema eesmärgiga, ja ma ütlesin talle siis, et midagi ei tundu õige.
Asi pole selles, et inimestel poleks varasemate filmidega probleeme olnud. Shabana ji filmides on varem probleeme olnud. Kuid see tundus mulle algusest peale väga erinev. See ei ole tavaline pettumus, protest või viha, mida inimesed on teatud filmidega varem tundnud. See tundus lihtsalt algusest peale teistsugune. Kuid ma arvan, et kõik ei suhtunud sellesse nii nagu mina.
Niisiis, ma arvan, et kõik, mis juhtus hiljem, viimase kahe-kolme kuu jooksul, lubage mul lihtsalt öelda, et ma ei olnud üllatunud, kuidas see kõik arenes.
'Pole midagi karta, kui teate, et olete midagi õigesti teinud'
Intervjueerija: Kas olete pärast kõike seda välja tulnud, et olla tugevam inimene?
Padukone: Ma ausalt öeldes ei tea muud olemise viisi. Olen esimene, kes vabandab, kui olen midagi valesti teinud. Lapsena ja isegi tänapäeval pole mul kunagi olnud probleeme oma nõrkuste tunnistamisega, vabandust palumisega, kui tean, et olen midagi valesti teinud, või lihtsalt haavatav olemisega või aktsepteerimisega, kui olete mõnikord eksinud. Aga kui tead, et oled midagi õigesti teinud, pole midagi karta.
'Mina ja Ranveer ei püüa filmis esinedes kunagi üksteist varjutada ega ületada'
Intervjueerija: Teie ja Ranveer olete koos töötanud kolme filmi kallal. Kõigil kolmel on kassas väga hästi läinud. Hiljuti pidas Ranveer Twitteris fännidega vestlusseansi. Kui talt küsiti, kas teid mõlemaid nähakse koos järgmises projektis, vastas ta, et olete parim kaasstaar, kellega koos töötada. Millised on teie seisukohad?
Padukone: Pean nõustuma. Ma arvan, et kusagil on meie ettekujutus headest näitlejatest ja heast kaasnäitlejast sama. Selles filmis pole meil isegi ühte stseeni koos, kuid kui oleme varem koos töötanud, on meie mõlema jaoks väga oluline, et teine inimene oleks selle hetke suhtes väga aus ja truu.
Ma arvan, et tal on varem paar kogemust, kus ta võib-olla on töötanud inimestega, kes ei ole nii andekad, ja ta on intelligentne inimene, nii et ta näeb seda. Nii et kuskil on tõsiasi, et me mõlemad usaldame esinemise ajal teineteist täielikult, keegi ei püüa teist varjutada ega ületada ning me püüame ainult teineteise sooritust paremaks muuta ja ta on väga eriline talent.
'Ma ei saa teha laiaulatuslikku avaldust, öeldes: 'Need pole sellised filmid, mida ma teeksin'
Intervjueerija: Nüüd, kui olete jõudnud oma karjääri sellesse etappi, kus olete peaosa mängiva filmi nägu, kus te mitte ainult ei too palju kaasa näitlejana, vaid veelgi enam, kas oleksite valmis tegema masala multi- staarfilm, kus kangelane on peaosas nagu 'Housefull'. Niisiis, kas oleksite avatud või jätsite selle seljataha?
Padukone: Ma ei üldistaks seda ja ütleks, et arvan, et paljud sellised filmid, milles olen varem osalenud, on kõik kaasa aidanud millelegi, mida olen oma teel õppinud. Võib-olla tunnen ma täna teatud filmide suhtes teisiti, mitte tolleaegse otsuse suhtes, aga nagu te ütlesite, ma ei tea, kuidas edasi liikuda. Ma arvan, et ma ei saa teha laiaulatuslikku avaldust, öeldes: 'Need pole sellised filmid, mida ma teeksin'. Sest ausalt öeldes pidasid inimesed 'Chennai Expressi' ka üheks neist masalafilmidest, kes ei mõistnud, et see oli tõesti tugevalt juhitud film. Ma arvan, et see taandub tõesti sellele, millises meeleseisundis ma olen.
Suur osa sellest on teie meeleseisund sel hetkel ja midagi, mida ma tahan teha täna, võib-olla ei taha ma seda teha homme ja vastupidi. Niisiis, see oleneb minu enesetundest sel hetkel. Millist energiat ma tunnen ja mida ma pean filmi panema ja kas ma suudan tegelaskuju eriliseks muuta. Võib-olla saan olla osa ühes neist ansamblifilmidest ja muuta tegelaskuju tõeliselt eriliseks, nii et see sõltub tõesti. Ma pole kunagi olnud see, kes ütleks millestki lihtsalt ei, teadmata, mis film on. Teen alati teadliku otsuse. Ainus film, mida ma praegu teen, on 'Sapna Didi' vastavalt raamatu pealkirjale, mis jõuab põrandatele märtsi alguses.